Hallo,
Op dit moment zit ik in een huwelijkscrisis. Mijn man wil alles in goed overleg doen zegt hij maar…
Elf jaar geleden kwamen we bij elkaar. Hij had een huis. Ik twee kinderen. Na een jaar hebben we samen voor de hyptheek getekend maar verder is er niets veranderd in het kadaster. In 2005 zijn we getrouwd in gemeenschap. Inmiddels heeft hij een eigen zaak, eenmanszaak. Hij verteld mij dat als we uit elkaar gaan het huis volledig aan hem toebedeeld wordt omdat het nog steeds alleen op zijn naam staat, evenals de zaak. Klopt dit? Ik heb altijd gewerkt ( en in sommige jaren zelfs meer verdiend dan hij) en meebetaald aan alles. Maar dat na 8 jaar huwelijk en inzet ik met lege handen kom te staan kan ik niet geloven. De hypotheek is 220 en de waarde is nu rond de 350. En ja, ik kan naar een advocaat gaan maar we proberen of ons huwelijk te redden valt. Bovendien hebben we alleen een gezamelijke rekening dus hij ziet eventueel de betaling. Nu ben ik extra aan het toegeven omdat ik bang ben dat ik straks niets meer heb.
Alvast bedankt.