Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt, en mijn partner verteld dat ik wil scheiden. Mijn partner heeft waarschijnlijk een persoonlijkheidsstoornis, en ik kan het vallen en opstaan niet meer opbrengen. Jarenlange lichamelijke agressie en uiteindelijk is dat gestopt maar de geestelijke mishandeling is misschien nog wel erger. Ik heb 2 kleine kinderen. Goede vrienden en naaste familie weten het inmiddels, niet alles, wel veel. En ondanks dat men niet alles weet staat men met dat kleine beetje informatie al achter mijn besluit. Laat staan als ze het volledige verleden weten…….
Ik ben doodsbang voor het hele traject, maar ik weeeeet dat ik NU door moet zetten. Ik wil het ZO SNEL mogelijk gedaan hebben. Hij ook. En dat is ook maar beter want vandaag is het zo voor hem en morgen weer anders. Hoe sneller hoe beter. Zaken als woonruimte enzo zijn op te vangen gelukkig. Eerst die scheiding. We hebben wel een koophuis. Nu wil hij via online scheiden gaan scheiden. Is het in 6 weken gedaan. Heeft iemand daar ervaring mee, en bij welke instantie kan ik dan het beste zijn ?
Het huis zal niet in 6 weken verkocht zijn, is dat een probleem voor de scheiding ?
1001 vragen heb ik,,,,,,hopelijk kunnen jullie mij wat helpen. Het gaat er voor mij om dat het zo snel als kan geregeld word.