Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ouderschapsplan

  • ladydondersteen

    Hallo,

    Ik en mijn man gaan scheiden,

    Ik probeer dit voor de kinderen en ons zelf zo relaxed mogelijk te laten verlopen.

    Mijn man had een erg dure hobby ontwikkeld (drugs) en uit angst voor een terug val

    Wil ik dus apart gaan wonen.

    De kinderen blijven bij mij, maar hij mag ze zo vaak zien als hij wilt.

    Nu echter het volgende, ik wil graag in het ouderschaps plan hebben staan dat hij indien hij een terug val heeft dat hij de kinderen niet kan en mag zien…. Zolang als hij nuchter is en de 12 stappen volgt heb ik er geen probleem mee dat hij zijn kinderen ziet! (Dat even voorop gesteld!)

    Zijn er meer mensen die dit ervaren hebben? Of hebben jullie andere tips voor me?

    Bedankt!

    S

  • info@scheidingweb.nl

    Goede middag,

    Een heel wijs besluit om te zoeken naar een goed ouderschaps plan en helemaal geweldig dat de kinderen daar niet de dupe van hoeven te worden en dat hij ze ook zo vaak mogelijk mag zien.

    Als u hulp nodig heeft laat het gerust weten

    www.scheidingweb.nl

  • JorisP

    het belangrijkste is om een goede advocaat te hebben die het juridisch goed opschrijft zodat de rechter er wat mee kan, en het ook toepasbaar is in de toekomst (mocht het onverhoopt nodig zijn).

  • Ria5

    DEFINIEER HEEL GOED WAT EEN ‘'TERUGVAL’' IS,WANT DAAR KAN JE ALLE KANTEN MEE OP