Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mijn bijna ex slaap al met een vriend, scheiding is nog niet rond

  • Mcduck

    Hallo.

    Ik lig in scheiding en heb inmiddels al een andere woning waar ik verblijf.

    De dag na vertrek slaap mijn (ex)vrouw al met een een ander.

    Ik was niet op de hoogte dat ze al een vriend had.

    Dit vreet behoorlijk aan me, kan al een week niet slapen.

    Wat moet ik doen om het te vergeten?

    Zit momenteel financieel krab door de hoge onkosten wat de scheiding met zich mee brengt.

    Ik zie het momenteel niet zitten.

    Heb geen zelfmoord neigingen hoor, heb nog twee zoons.

    Ik wil graag verder met het leven.

    Maar dat ze met een ander slaapt dat kan ik niet verkroppen.

    Al mijn energie is weg om de nieuwe woning op te knappen.

    Het interesseert momenteel niet hoe ik erbij zit.

    Groetjes Mcduck

  • info@scheidingweb.nl

    goede middag, Wat krap zitten door de hoge kosten is niet nodig, Een scheiding is tegenwoordig compleet geregeld voor €3000,- euro voor beide partijen.

    Als je ex al samenwoont valt de partner alimentatie ook al weg

    Misschien een tip om eens goede hulp te vragen om de scheiding af te wikkelen

    Kijk gerust eens rond www.scheidingweb.nl en bel gerust voor een 1e gratis consult

  • Ria5

    Daar ben ik het niet mee eens met die 3000 euro.Hangt van het inkomen af en of je alles samen regelt.Als de 1 wilt scheiden kan die omdat zijn loon te laag is toevoeging aanvragen en dan kan voor 150 euro al een scheiding geregeld worden

    Samen vul je het convenant in zodat als je het samen eens bent geen 2 advokaten nodig hebt

  • Anne-Mieke

    info@scheidingweb.nl Schreef:

    ——————————————————-

    > goede middag, Wat krap zitten door de hoge kosten

    > is niet nodig, Een scheiding is tegenwoordig

    > compleet geregeld voor €3000,- euro voor beide

    > partijen.

    Dan moeten beide partijen wel volledig mee willen werken, anders kunnen de kosten vele malen hoger uitvallen. Om over de mogelijk te betalen alimentatiekosten nog maar niet te spreken!

    > Als je ex al samenwoont valt de partner

    > alimentatie ook al weg

    Dat de ex van McDuck met een ander slaapt wil nog niet zeggen dat er sprake is van bewijsbaar samenwonen als ware zij gehuwd. Of de PA wegvalt is dus nog maar de vraag!

    > Misschien een tip om eens goede hulp te vragen om

    > de scheiding af te wikkelen

    > Kijk gerust eens rond www.scheidingweb.nl en bel

    > gerust voor een 1e gratis consult

    Gezien de onvolledige en foutieve antwoorden die u hier geeft lijkt het me zeer onverstandig om met u in zee te gaan.

    Daarbij is SPAM op dit prikbord niet eens toegestaan!

  • Anne-Mieke

    Als je zoiets overkomt is het net of de grond onder je voeten wordt weggeslaan, dus ik begrijp heel goed dat je het momenteel niet meer ziet zitten. Vergeet echter niet dat je kinderen niets hebben aan een vader die de moed opgeeft en bij de pakken neer gaat zitten tussen de rotzooi. Zij zijn juist nú gebaat met een vader die z'n schouders eronder zet en die er ondanks alles toch het beste van probeert te maken. Een scheiding is voor kinderen n.l. sowieso al moeilijk genoeg! Zorg er dus voor dat ze zich ook in je nieuwe woning zo vlug mogelijk ‘thuis’ kunnen voelen en belast ze niet nog eens extra met jouw verdriet en boosheid. Zoek steun bij familie of vrienden, zodat je je zorgen en emoties met hun kunt delen. Juist in zo'n moeilijke periode is het belangrijk daar niet in je eentje mee te blijven worstelen. En vraag ze ook gerust om hulp bij het opknappen van je woning. Vele handen maken licht werk. Daarbij zal het je ook de broodnodige afleiding geven als je lichamelijk intensief met iets bezig bent. Ja, ik weet dat dat moeilijk is en dat het veel gemakkelijker is om jezelf maar gewoon in die diepe put te laten zakken. Maar hoe dieper je jezelf in die put laat zakken, hoe moeilijker het zal worden om daar ooit weer uit te komen! En daar is helemaal niemand mee gebaat. Jijzelf niet, maar vooral ook je kinderen niet! Jij bent lang de enige niet die zoiets overkomt en als anderen het lukt om in zo'n situatie hun leven weer zo snel mogelijk op de rails te krijgen, dan kun jij dat óók! Verdriet zal slijten op den duur en die energie komt vanzelf wel weer terug als je niet bij de pakken neer blijft zitten

    Raap jezelf dus bij elkaar en ga ervoor!

  • JorisP

    Een vanafprijs van 3000 euro grenst aan oplichterij. Wij hebben het all-in voor 1400 euro geregeld (fixed price).