Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Knoop doorhakken

  • Traantje

    Vandaag heb ik de knoop doorgehakt. Ik ga weg. Het lijkt laf, ik heb een briefje geschreven en zal zo mijn honden pakken, mijn tas met kleren en dan stap ik in de auto naar mijn ouders. Ik ben moe. Mijn man drinkt. Elke avond. Hij is dan niet dronken maar gezellig is het ook niet. Elke keer als wij buiten de deur zijn drinkt hij. Moet ik de bob zijn. En dan drinkt hij te veel. Sociale contacten hebben wij niet samen. Ik wel maar ik ben met hem getrouwd. Ik wil wel IETS samen doen! Na 14 jaar ben ik er klaar mee. Vanavond, als hij thuis komt ben ik weg. Het doet me erg veel pijn.

  • info@scheidingweb.nl

    Ja dat kan ik mij voorstellen dat het pijn doet en heel erg moeilijk is.

    Maar misschien wel het juiste moment on een nieuw leven te beginnen en het vorige leven af te handelen en achter je te laten

    Laf is het zeker niet er is juist heel eg veel moed voor nodig om de keuze te maken dat het niet langer mee kan zo en dat er iets moet gebeuren.

    Dit is het moment om voor jezelf opnieuw te beginnen en te werken aan een goede start voor een nieuw leven, En waarschijnlijk komen jullie er op den duur beide beter uit.

    Mocht je vragen hebben of kunnen wij ergens mee helpen staan wij graag voor je klaar.

    Veel succes met je keuze

    Voor hulp kijk gerust op onze site of maak en (Gratis) afspraak www.scheidingweb.nl