Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat moet ik nu allemaal doen?

  • XXXOXXX

    Mijn man en ik hebben besloten om te gaan scheiden.

    Maar mijn aller grootste vraag is eigenlijk, hoe moet ik nu beginnen?

    Ik heb mij ondertussen in geschreven bij de woningbouw, en heb volgende week een afspraak bij maatschapelijk werk.

    Ik vraag mij ook wel af of het goed komt dat ik ooit een eigen huisje krijg met de kinderen, want van mijn loon kan ik niet eens

    de huur betalen van een huurwoning, laat staan nog gas wat en licht, verzekeringen, eten kopen, enz.

    Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen met het weg wijs maken, en tips kunnen geven, want gelukkig is scheiden voor mij niet

    iets wat ik vaak doen!!!

    Groeten Carola

  • Marieke

    U moet naar het uwv, waar u niet veel verder geholpen wordt maar die u wel verteld dat u moet gaa werken. Sta op je strepen en eis dat je totdat je iets gevonden hebt qua werk een uitkering krijgt.

    Ga naar xe school van de kinderen, de huisarts, zorg dat je nu heel snel eens wordt over ouderschapsplan! Geen ruzie over de kinderen, dat schaadt ze voor de rest van hun leven!