Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Trubles...

• piet

Agossie, wat zijn jullie zielig zeg.

Het is eigenlijk heel erg triest hoe jullie alles open en bloot gooien hier op het internet..Je man of ex man uitkleden, daar zijn jullie goed in.

Ik heb het zelfde meegemaakt, ik was de gene die weg ben gegaan maar was wel zo man's genoeg om alles achter te laten.

Ik hoefde niks te hebben heb het zelf allemaal weer opgebouwd.

Als je er voor kiest om bij iemand weg te gaan wees dan ook zo flink om voor je zelf te zorgen.

Er zit natuurlijk een ander in het spel, maar dat wordt er niet bij gezet.

Er zijn meerdere kanten aan een verhaal jammer dat die er niet bij staan.

Ik wens jullie absoluut geen sterkte, jullie hebben hier zelf voor gekozen.

Weet je hoe ik jullie soort mensen noem….

Parasieten.

Diep gezonken parasieten.( daar hebben wij hier hele goeie spuitbussen voor die erg dodelijk zijn)

• A. No Name

Kan me voorstellen dat jij gescheiden bent.

Jij scheert alle vrouwen (die bij hun man weg gaan) dus ook over 1 kam. Dus over triest gesproken….

Ik kleed mijn man helemaal niet uit. Integendeel, lees mijn eerdere topic even. Als ik hem echt uit zou kleden, dan zou ik ook de helft van zijn splinternieuwe auto opeisen. Maargoed, daar zal je wel overheen gelezen hebben….

Inderdaad, een verhaal heeft meerdere kanten. Jammer dat jij dat dus ook niet in wil zien. En dat er een ander in het spel is….hoe kortzichtig kan je zijn…. Ik ben helemaal niet weg gegaan omdat er een ander in het spel is….moet even niet denken aan een man in mijn leven. Stel je voor dat ik een type als jou tegen kom….moet er niet aan denken!!

Ik vind jou te triest voor woorden, dus ga verder absoluut niet met jou in discussie.

En ik ben blij dat JIJ mij geen sterkte wenst….ik zou het niet eens van je aan willen nemen…..

Loser!

• Sanne

Ach wat kan mij het boeien wat een ander er van vindt!

Mijn ex is bij mij en mijn kinderen weggegaan, maar dat maakt niet uit verder!

Een vader behoort zijn verplichting na te komen, en als een vader dat niet kan, dan is hij geen vader in mijn ogen !

Tuurlijk, mijn kinderen kunnen er ook niks aan doen, hun hebben er niet om gevraagd…

Ik ben blij dat er tenminste iemand is, en in dit geval ben ik dat, die voor mijn kinderen zorgt, ik heb daar voor gekozen voordat ik zwanger werd, en ik kom mijn plicht als ouder gelukkig wel na!!!

Ja ik ben heel trots op mijzelf…heel trots!!

Twee kleine kinderen, onder de 5 jaar..waar ik nu al ruim anderhalf jaar alleen voor zorg!!!

Maar een schouderklopje van een ex hoef je niet te verwachten, nee want dan ben ik weer zielig!

Tuurlijk, liever zielig, dan dat ik mijn kinderen laat stikken !!

Ik kan er nu wel mee leven hoor, vaders heeft de boel in de steek gelaten, maar wel zo aardig dat hij alles liet staan, tja behalve de dingen van waarde, zo dom is vaders natuurlijk niet, maar ik ben toch blij dat ik liefde krijg van mijn kinderen, dat krijg ik niet van een pc, dolby setje, breedbeeld tv of een auto!

Dat is dan een keus die je maakt he, maar dat snap je waarschijnlijk niet, jij zal ook wel horen tot het cattogorie, luxe boven het onderhouden van de kinderen !!

Jammer dat er ook zulke vaders bestaan !!

Wel de lusten, maar de lasten..daar heb je immers de moeder voor !!

• marco met naam

dankje piet

• piet

Graag gedaan Marco.

Sportief dat je je eigen naam gebruikt.

• piet

Graag gedaan Marco

Er is geen onkruid gewassen tegen die parasieten.

Ze doen een beetje zielig hier op internet, maar ondertussen…..

• A. No Name

Hee, Marco…jij hier?

• marco met naam

ik snap het piet

• gekkenhuis

Triest volk…kinderen 5 maand weg houden, dat mag wel hé Sanne!!!!

En ik maar dokken