Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

betaling kinderalimentatie

• Danielle

Nicole schreef:

>

> Dat is tegen jou gericht en ik trek mijn toetsenbord toch open?

Oooooh is dat opentrekken? Sorry, maar vage reakties begrijp ik niet. Heb al eens eerder gevraagd wat er aan de hand is en je geeft geen reaktie. Helaas kan ik geen gedachten lezen.

• inge

allemaal bedankt voor jullie reactie, en ja Johan, ik weet wat een advocaat kost, dat heb ik al moeten betalen toen ik bezig was met mijn echtscheiding.

• inge

voor alle duidelijkheid, ik ontvang geen partneralimentatie want ik heb een baan en verdien dus mijn eigen centen.

Maar nogmaals bedankt, zal nog met hem praten om aan het einde van de betreffende maand de kinderalimentatie op de rekening te hebben.

• Ad

Het heet eigenlijk ook geen kinderalimentatie, maar een bijdrage in de kosten van levensonderhoud van de kinderen. Dit is een ruim begrip en hieronder vallen ook een deel van o.a. bijv. de woonlasten, voeding en schoolkosten van de kinderne en niet alleen de kleidng en speeltjes

• Nicole

Precies, het omvat een heel groot gebied aan kosten en niet alleen voeding, kleding en schoolkosten.