Ik heb absoluut geen goede ervaringen gehad met de Scheidingsmakelaar (Almere)
De sm was wel heel erg op de hand van mijn ex man en beloofde in feite soort van gouden bergen voor mij, maar er kwam nergens maar dan ook nergens iets van terecht. Gaanderweg was mijn ex-man degene die werkelijk alle beslissingen eigenlijk al had genomen en het moest en zou ook exact zo gaan op zijn manier. Daar werd ik door die sm min of meer ook op den duur toe gedwongen. Dat was voor mij het punt dat ik afhaakte en alsnog een eigen advocate onder de arm nam
Neem alsjeblieft wel in ogenschouw dat je niet te snel alles wilt gaan regelen nu. Degene die het bericht over scheiden altijd het laatste hoort, is het meest gekwetst en heeft tijd nodig het een en ander te verwerken. Je kunt nooit werkelijk van te voren weten hoe iemand gaat reageren. Jij bent er straks dan misschien al uit en voor jou kan het dan niet snel genoeg gaan: de tegenpartij moet tijd krijgen alles te laten bezinken en dan haar eigen keuzes maken. Die moet je dan ook wel kunnen respecteren.
Persoonlijk zou ik dus niet voor een sm kiezen; nooit meer (bij wijze van spreken!). En in de toekomst kijken kan niemand, ook ik en mijn ex niet, maar het is zo dat ik nu 1 advocaat verder ben en een nieuwe rechtszaak…. Succes met je beslissing