hoi allemaal,
wie kan mij raad geven?
ik ben net gescheiden daarbij is er een convenant opgesteld met daarin dat vaste woon en verblijf plaats van de kinderen bij mij is en dat mijn ex de kinderen 1 dag in de week mag ophalen van 10.00 tot 17.00 uur. de feestdagen is afwissellend en de vakantie is overleggen met mij.
maar nu wil mijn ex ineens een week lang de kinderen hebben in zijn vakantie dit wil ik niet ik heb wel gezegd dat hij ze extra dagen mag opkomen halen.
ik wil het niet hebben omdat mijn ex vaak tegen de kinderen schreeuwd en heeft uitgescholden en hele nare dingen heeft gezegd over hun tegenover andere mensen.
en hij heeft geen vaste woon en verblijf plaats althans hij staat ingeschreven bij zijn ouders maar woont en slaapt er niet. en hij wilt niet zeggen waar hij ze mee naar toe neemt. ik weet wel dat hij samenwoont met zijn vriendin maar wil dit niet toegeven en zijn vriendin ken ik ook niet en hij wil ook niet vertellen wie zij is en hoe zij is.
nu wil hij mij voor de rechter slepen kan een rechter toch nog wat anders bepalen?
mvg.