Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kinderen en vakantie

• jooje

hoi allemaal,

bedankt voor jullie wijze woorden.

ik denk dat ik het eerst 1 nachtje probeerd zoiets moet natuurlijk wel opgebouwd worden voor de kinderen want je kunt niet van kinderen verwachten dat ze gelijk een week lang zonder mams kunnen.

ik ga eerst maar is een heel goed gesprek aan met mijn ex mits hij dat wilt ik wil gewoon weten waar hij ze mee naar toe neemt en ook zien.

daar heb ik toch wel recht op he?

• sasja

Als je daar niet bij vergeet dat de kinderen niet geven om mooie kamers enz enz.

Ze zijn bij papa en daar mag het best heel anders zijn dan bij mama.

Geef papa ook eens de kans papa te zijn en probeer als de kinderen terug zijn positief te zijn over hun logeer partij.

Jij zal het zwaarder krijgen dan je kinderen maar echt als je er aan went is het stiekempjes best af en toe lekker zo`n kindervrij weekendje

Sterkte en ik vind het echt te gek dat je het gaat proberen

• syl

Hallo Jooje,

Ik sta voor het zelfde dilemma als jou. Ik heb 2 kinderen waarnaar de vader nog nooit heeft omgekeken maar nu het liefst een co-ouderschap regeld en nog niet eens voor zichzelf kan zorgen. Ik wil mijn kinderen de omgang niet ontnemen en ook zeker ben ik er voorstander van dat ze een goed kontakt hebben met hun vader. Maar wel eentje in het belang van de kinderen. Iedere dag is moeilijk als je gewend bent dat jij degene bent die er altijd voor ze is maar ik zet mezelf op dat moment opzij in het belang van de kinderen. Alleen ga ik het ook niet zo opvoeren en af zitten wachten totdat het na mijn eigen ervaringen met hem uit de hand gelopen is en de kinderen er toch de dupe van zijn. Jij weet wat het beste is voor je kinderen en je kent je ex-partner het beste. Ik zou je willen adviseren probeer mee te gaan op een goede manier in het belang van de kinderen.

Ik wil je heel veel sterkte toewensen.

• Johan

jooje schreef:

>

> daar heb ik toch wel recht op he?

Ik neem aan dat je Ex net als jij ‘ouderlijk gezag’ heeft.

En daarvan uitgaande vraag ik me af of jij je Ex ook altijd laat weten waar je ‘zijn’ kinderen mee naar toe neemt.

Ik ben geneigd om te zeggen dat je dat niet doet…

Waarom zou je Ex, die de vader van je kinderen is, dat dan wel moeten doen?

Verder lijkt het mij handig om je kinderen er zsm aan te laten wennen dat ze wel een nachtje zonder mams kunnen…

Met vriendelijke groet,

Johan

• jooje

hoi johan,

zoals je kunt lezen in mijn vorige reactie kun je lezen dat ik het gaat proberen!!!!!!!!!

en als iemand geen vaste woon en verblijf plaats heeft dan moet een moeder altijd weten waar ze dan slapen.

kijk ik ben eerlijk geweest ook tegen vader waar de kids zijn waar ik woon enz.

vorig jaar heeft de vader 4 maanden totaal geen contact opgenomen met de kids en toen we bij elkaar waren ( getrouwd ) heeft hij de kids uitgescholden zoals kutkinderen en ik gooi ze kapot tegen de muur en nog meer!

mag ik dan weten waar de kinderen zijn?

sinds december gaat het uitstekent tussen hem en de kids en we gaan proberen dat de kids 1 nachtje bij hem blijft slapen en misschien volgt in de toekomst wel meer!

kijk ik ben geen pestkop ik doe alles voor de kinderen die staan altijd op nummer 1 en als het goed gaat ben ik heel flexibel.

maar veiligheid voor de kinderen is ook heel belangrijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!