Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wraak acties ex vrouw

  • f. corona

    goede middag ben een aleenstaande vader die z,n kinderen niet meer ziet omdat de moeder mij zwart maakt bij mn kinderen even in het kort ben in november 2005 bij mn ex vrouw weg gegaan heb haar en mn kinderen goed achtergelaten in een huur huis heb schulden gemaakt om haar achterstanden weg te werken ben zelf weer bij mn ouders gaan wonen in januari 2006 krijgt zij een relatie met iemand van wie ik dacht een vriend te zijn heb het geacepteerd en in het begin liep de omgangs regeling naar behoren zijnb kinderen konden het niet verkroppen en hebben veel stampij gemaakt wat een moeilijke situatie was voor hun mijn (vriend) was al 3 jaar gescheiden wij konden altijd heel goed met elkaar ik ook met zijn ex vrouw en inderdaad in juli 2006 krijg ik iets met zijn ex vrouw wat hun kinderen wel accepteren wat natuurlijk voor hun een bittere pil is sinds die tijd is het beggonnen eerst mn oudste zoon wou niet meer komen wat uiteindelijk mijn relatie kost de druk werd te groot de jongste 6 jaar oud kwam nog wel maar komt inmiddels ook niet meer als ik nu voorbij rij draait hij gewoon zn hoofd weg enig idee hoe dat voelt? ben bezig geweest met advocaat maar elke keer als ik te dichtbij de waarheid kom word ik afgescheept met een sms je of een hand geschreven brief ik kan het financieel niet opbrengen om de strijd aan te gaan ben namelijk nog steeds onze schulden af te betalen uit ons huwelijk ze heeft het al zo ver dat mn kinderen echt niet meer willen de laatste keer dat de jongste kwam had ze hem een pasfoto van zichzelf meegegeven en hij heeft alleen maar gehuild mama mist me zo zolang zij niet stopt met de geestelijke mishandeling van mn herstel onze kinderen heb ik geen schijn van kans wie o wie kan e helpen aub aub ben ten einde raad

  • Erna

    Helaas is het enige wat je kan doen op dit moment , afwachten tot de kinderen groot genoeg zijn en ze gaan inzien ( want geloof me ,dat gebeurd!) wat er gaande is. Verder blijven zeggen tegen de kinderen dat je ALTIJD er voor ze zal zijn.

  • Been There

    Wachten totdat………..

    De meest onzinnige opmerking die je kan maken tegen een vader die zijn kinderen niet ziet. Als we dan eens al die moeders gaan laten wachten op hun kinderen? is dat wat?

    Wanneer komt het besef eens dat vaders hun kinderen net zo hard missen als moeders.

    Ze zouden de moeders die hun kinderen op deze manier misbruiken eens flink moeten aanpakken! Geestelijk mishandeling is dit.

    Been There.

    Ps. Ik maak nog steeds dezelfde ellende mee, geen rechter of BJZ die er wat aan doet.

  • Danielle

    Neem aan dat je geen overdreven hoog inkomen hebt? Heb je al eens geprobeert om je kosten voor te leggen bij de gemeente? Onze advocaat adviseerde dat destijds wel. We zijn er alleen nooit achter aan gegaan ivm de vele verhuizingen.

    En heb je al gekeken of je nu in aanmerking komt voor een toevoeging (voorheen advocaat van onvermogen)? Dat zijn dingen die je ontzettend kunnen schelen.

    Je schrijft dat je een nieuwe relatie hebt inmiddels. Helpt zij jou ook mee om te vechten? Ik weet namelijk dat dat onwijs scheelt in alles.

    Mijn verloofde heeft het inmiddels voor elkaar gekregen dat zijn ex nu voor de derde keer op haar fl*** heeft gehad van de rechter. Dit maal inzake de omgang. De rechter heeft er voor gezorgd dat de kids in ieder geval bij onze bruiloft aanwezig moeten zijn en dat er een bureau voor de rest ingeschakeld wordt.

    Ex mocht geen ouwe koeien meer uit de sloot halen en moest eens goed gaan communiceren. We zijn reuze blij dat ook deze rechter door het modder gooien van haar heen keek en zag wat er echt aan de hand was.

    Ook voor jou is er dus hoop hoor!! Sterkte met je gevecht.

  • Erna

    Wat wil je dan gaan doen, ook wraak nemen of de molen in gaan? De moeder krijgt in de meeste gevallen toch gelijk.

    Nee wachten totdat je kinderen het besef krijgen wat er gaande is en neem maar van mij aan dat dat moment komt.

    Je kan in de tussentijd wel kadoos blijven kopen en bewaren, hetzelfde geld voor brieven en kaarten. Zo kan je laten zien aan je kinderen dat ze je gedachten niet uit zijn geweest

    Ps niet alle vaders missen hun kinderen!

  • f. corona

    heb mn relatie verbroken om haar deze ellende te besparen toevoeging kom ik niet voor in aanmerking verdien net te veel maar heb ook nog veel ellende schulden uit ons huwelijk bedankt voor de reacties zal zr opslaan op mn harde schijf

  • Danielle

    Hoezo kom je er niet voor in aanmerking (ja, ik zag dat je schreef dat je net teveel verdient)? Ik mag toch hopen dat je schulden wel meegenomen worden in de berekening? Kijk, dat ze op het moment van je scheiding niet meegenomen werden is (volgens de wet/regels) logisch. Maar zodra je al weer een jaar verder bent, is je situatie verandert en kun je door oa die huwelijkse schulden in aanmerking komen voor een toevoeging. Dus zeker de moeite waard om het nogmaals te proberen.

    Jammer dat je je relatie hebt verbroken. Ging zij zelf mee in jouw keus? Wilde zij jouw ellende niet delen? Dat ik mijn verloofde leerde kennen lag hij net 2 maanden in scheiding en nee, het is niet altijd even fijn om een ex en kinderen op de achtergrond te hebben. Ben ik heel eerlijk in, maar dat hoort nou eenmaal bij een gescheiden man. Als we toen en nu niet door alle ellende heen kunnen komen, dan zullen we ook nooit door de simpele problemen heen kunnen komen. Het is maar net hoe je je openstelt tegenover de ander.

    Ook al zijn mijn verloofde en ik nog niet getrouwd, vanaf het begin af aan gold voor onze relatie… in voor- èn tegenspoed. Heel ouderwets misschien, maar het werkt voor ons wel. Je deelt lief èn leed. Tja en ex…. ach, zoals m'n mams vroeger altijd zei… die laten we in d'r sop gaar koken. Zij kwam toen en nu niet tussen ons in. Had ze hem maar niet de deur uit moeten zetten!

  • f. corona

    bij ons lag het wat gecompiceerder let op mijn ex gaat met haar ex zij hebben 2 kinderen die hun vader niet meer zien (is zijn keuze geweest hij heeft ze de deur geweigerd) en ik en mijn ex hebben ook 2 kinderen die hun vader niet meer zien maar dat is door manipulatie van mijn ex hoe moeilijk kan je het je zelf maken

  • Danielle

    Heel moeilijk, maar betekent dat dan maar dat je het alleen moet oplossen? Dat je alleen moet vechten tegen de bierkaai? Dat lukt je toch nooit? Ook jij hebt weer recht op een nieuwe relatie die samen met je vecht en die hart heeft voor jou en je kids ;-)

    En nee, het zal voor een nieuwe partner niet makkelijk zijn, maar gaat het daar in een relatie om? Ik hoop dat je gauw weer iemand in je leven toe kan laten. Niet alleen voor je kids, maar ook voor jezelf!

  • f. corona

    mn vriendin en ik zijn uitelkaar gegaan met gevoelens voor elkaar moeilijker kan je het voor jezelf niet maken. tevens ben ik bij een psygholoog geweest die zei dat ik maar weer vrienden met mn ex vrouw moest worden die nog steeds met die verader van een vriend van me gaat dan kreeg ik mn kinderen wel weer te zien helaas zit ik niet zo inelkaar en een nieuwe relatie daar moet eerst niet aan denken geef nog teveel om mn ex vriendin nog wel gewoon vriendin praten nog wel regelmatig gelukkig zal het eerst wel alleen moeten rooien