Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ex-vriendin liegt tegen eigen advocaat inzake procedure om omgang en gezag

• annelies

mijn dochter laat met regelmaat stalkingsaanklachten op het politiebureau opstellen.

deze aanklachten stuurt haar advocaat op naar de rechtbank om zo mijn omgangsrecht wat ik al toegewezen kreeg door de rechter, om zeep te helpen.

mag zei zomaar aanklachten indienen via haar advocaat en vervolgens naar de rechtbank laten sturen door haar advocaat, is het niet zo dat er eerst een onderzoek dient plaats te vinden of het allemaal wel waar is wat zij beweert over mij.

heb me nooit schuldig gemaakt aan alles wat zij op het politiebureau laat opschrijven.

kan iemand me hierop antwoord geven,,en worden zulke aanklachten door rechtbanken als waarheid aan genomen, terwijl er nooit een onderzoek heeft plaats gevonden.

• Danielle

Als er geen grond is voor deze aanklachten kun jij een klacht indienen wegens smaad.

En als ik dit zo lees zou ik dat zeker doen, want misschien is er dan kans dat deze laster stopt.

Sterkte in ieder geval.

• Rob

Derryl,

Blijf niet stil zitten. Je moet snel (juridisch) in actie komen.

Hoe langer geen omgang hoe moeilijker om dit weer in rechte te herstellen.

Ga z.s.m. naar een goede familierecht advocaat en laat je goed informeren. Gebruik daar desnoods het wekelijkse spreekuur van een advocatenkantoor voor.

Wel voor een familierecht advocaat gaan.

Heb je (gedeeld)ouderlijk gezag?

Is er een omgangsregeling afgesproken en op paier vastgelegd?

Niet afwachten maar in actie komen!

Succes,

Rob, die inmiddels omgang en ouderlijk gezag heeft.