Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

onderwaarde koophuis, advies gevraagd...

  • Nynke

    Hi Hans,

    Je kan best gelijk hebben, geen idee.

    In mijn geval is het iets anders en wil ik de taxatiewaarde zo laag mogelijk want ik wil een zo groot mogelijk verschil.

    Ik ben niet zo aardig als jij om de restschuld op me te nemen, in tegendeel…-:X

    Greetz,

    Nynke

  • gaby

    wij hebben net een huis gekocht , althans we hebben een koopacte getekend en bij de bank een offerte getekend.

    maar nu is onze relatie over .

    wat moet ik doen ?

    tekenen en me dan laten uitschrijven , me ex-partner zegt namelijk dat dat zou kunnen .

    of niet tekenen , maar dan blijf ik met een grote schuld zitten . maar ik verdien netto 900 euro en hij verdient 2000 euro ze kunnen bij mij dan toch moeilijk geld verhalen ?

    ik hoop dat 1 van jullie een oplossing weet

  • Frans

    Hoi Gaby,

    Open even een nieuw onderwerp ipv voort te borduren in het verhaal van een ander.

    Dat is wel zo duidelijk. :)

    Succes

  • Frans

    Kleine aanvulling.

    Ga er nooit mee akkoord dat de vordering die U in dat geval heeft op uw ex verrekend wordt met het niet aanvragen van KA door uw ex.

    Op ieder moment kan uw ex aanspraak maken op KA waardoor U alsnog moet bijdragen in de kosten van uw kinderen terwijl de vordering van u op uw ex (helft van de overwaarde) vervallen is.

    Het is maar dat U het weet. :)