Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ouders beiden een kind ingeschreven

• Hans

wat hier gewoon neergezet word is dat vrouwen na de scheiding zielig zijn omdat ze niet rond kunnen komen volgens hen en dat weer de man het gevreten heeft.

en inderdaad het is altijd de man die het doet maar het is altijd de vrouw die maar om geld zeurd. ik moet ook de hele dag zelf mijn brood verdienen en als ik thuis kom naar het gasfornuis lopen en de was doen en het huis aan de kant maken en zorgen dat mijn 2kinderen niks te kort komen maar ik hoef echt niet bij mijn ex aan te kloppen voor geld en ook ik moet nu rond komen van 75euro in de week en dat lukt me prima. en zij heeft ook nog 1van onze kinderen bij zich wonen en heeft ook 75euro in de week dus wie is er dan beter af en nog wil ze dat ik overal aan meebetaal.

wie is er in dit geval de klos dan ??????????

lijkt me wel duidelijk

• werkende moeder

Zo te horen jij niet in ieder geval want ze kan veel willen maar als ze het niet krijgt, is er niks aan de hand toch? Klinkt of het zorgende ouderschap je toch veel zwaarder valt dan verwacht. Sterkte ermee en bedenk maar dat kinderen vooral liefde en aandacht nodig hebben.

• MW

Hans Schreef:

——————————————————-

> wat hier gewoon neergezet word is dat vrouwen na

> de scheiding zielig zijn omdat ze niet rond kunnen

> komen volgens hen en dat weer de man het gevreten

> heeft.

> en inderdaad het is altijd de man die het doet

> maar het is altijd de vrouw die maar om geld

> zeurd. ik moet ook de hele dag zelf mijn brood

> verdienen en als ik thuis kom naar het gasfornuis

> lopen en de was doen en het huis aan de kant maken

> en zorgen dat mijn 2kinderen niks te kort komen

> maar ik hoef echt niet bij mijn ex aan te kloppen

> voor geld en ook ik moet nu rond komen van 75euro

> in de week en dat lukt me prima. en zij heeft ook

> nog 1van onze kinderen bij zich wonen en heeft ook

> 75euro in de week dus wie is er dan beter af en

> nog wil ze dat ik overal aan meebetaal.

> wie is er in dit geval de klos dan ??????????

> lijkt me wel duidelijk

Volgens mij heb jij, Hans, geloof ik alles wat ik heb geschreven niet zo goed gelezen. Uitgave patroon van mijn EX (8.000 euro aan pleziertjes, en vul dat als man maar in, en ik zal je vertellen dat had allemaal niets te maken met de kinderen of gezin, maar alleen met de lusten van de man. Is een hoop geld in 2 jaar, en weet ik veel wat hij de jaren ervoor heeft verbrast), wel belasting voordelen opstrijken, maar kindjes 10 van de 14 dagen in de kost bij mij (maar daar prijs ik me gelukkig mee, want voor hem zal zijn carriere en geld veel belangrijker zijn. Ik zal ze alle liefde van de wereld geven en het leven wat ze nu hebben proberen voort te zetten), verdient 2,5 x zoveel, in samenspraak mijn baan voor de helft opgezegd zodat ik ervoor de knidjes kon zijn. Weet niet waar jij mee kamt, maar als ik jou was zou ik maar van dit forum af gaan, want wat ik wilde was objectiviteit omtrent mijn eerste vraagstelling en geen zielige vent die zich uitgemolken voelt door zijn ex. Succes met jouw problemen.

• Hans

het valt me juist helemaal niet zwaar ik kan mijn kinderen geven dat wat ze nodig hebben liefde en aandacht

• Hans

bedankt voor je bezorgtheid maar ik heb geen problemen hoor ik red me fantastisch met m'n kids

• Anne-Mieke

Dat zul je ook wel moeten als je voor geld niet hoeft aan te kloppen bij je ex.