yep.
Namelijk u mag toekijken, niks beslissen, de opvoedster is namelijk de meeste rechthebbende, u heeft zelfs geen recht op adres, wet op de privacy.
U schrijft u dochter meenemen, u bedoelt een weekendtje bij u, hangt van de moeder af, hoe raar dat ook klinkt, namelijk als de moeder vindt dat er daardoor een gestoorde relatie kan onstaan tussen haar en haar dochter, kan zij doormiddel van bv onderzoek dit inlaten zien, testen bv bij jeugdzorg, en geloof mij al uw daar terecht kom bent u nog verder van pad.
Meenemen in de zin van, ik ben vader dus zij heeft bij mijn een beter leven is geheel uit denboze, niet mogelijk.
als u bij de geboorte al aangegeven had heeft dat u de vader ben, staat op het geboorte acte van het kind, uw achternaam als zijnde haar achternaam, heeft zoals anne-mieke aangaf de moeder al een ander partner ten tijde van bevalling, en die heeft haar ingeschreven, dan heeft zij die achternaam.
Heeft het kind u achternaam, maar moeders verzwijg dit, dan komt dit naar boven tentijde van 18 jaar, moeder kan zelf zeggen op school van is beter voor het kind dat u gewoon mijn achternaam gebruik voor haar, zij snap de verwarring nog niet zo goed.
Met ander woorden, u heeft wel plichten, zelfs na erkening heeft u weining tot geen rechten, Daarom zijn programma`s als spoorloos en vermist ook belangrijk, voor later als kinderen hun/haar vader wilt vinden.
U zult dus in contact moeten gaan en blijven met de moeder, om meer te weten te komen over haar, en als de moeder dit niet wilt, sta u gewoon buitenspel.
ik wens u veel sterkte.