Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Worden jullie geinformeerd?

• Anne-Mieke

Been There Schreef:

——————————————————-

>mama heeft rechten en papa heeft

> plichten……….

Daar heb IK dan tot nog toe bar weinig van gemerkt……..

• JCC

Anne-Mieke Schreef:

——————————————————-

> Been There Schreef:

> ————————————————–

> —–

> >mama heeft rechten en papa heeft

> > plichten……….

>

> Daar heb IK dan tot nog toe bar weinig van

> gemerkt……..

Ik zette het ook niet op die manier neer, je hebt gewoon pech als de verzorgende ouder doorgedraaid is of je nou man of vrouw bent. Gelukkig gaat het in een heleboel gevallen wel goed en hebben beide ouders het beste voor met hun kinderen ondanks dat ze samen niet meer door 1 deur kunnen en dat verdiend respect.

Ik weet dat het erg oneerlijk is, Been There, en dat je hiermee opstaat, naar bed gaat en, 6 keer per wakker uur van de dag, pijn van voelt. Of je nou man bent of vrouw, deze streken zijn in en intens gemeen en eigenlijk duivels te noemen. Je kinderen lijden er nog het ergste onder want die krijgen een echtscheiding voor hun kiezen om te verwerken maar ook het “overlijden” van de andere ouder wat zich uit in gestoord gedrag, het slecht doen op school en beneden niveau presteren en bijna geen vriendjes hebben. Helaas ben ik geen geleerde en kun je met de voorgaande constateringen helemaal niets.

• Been There

Nee, logisch jij bent een vrouw ::o

• Mams01

Anne-Mieke, Ik heb dit dus ook met mijn ex. Jouw verhaal is het zelfde als die van mij. Alleen mijn ex ziet onze zoon nog wel maar belt hij steeds vaker af en is hij met onbekende bestemming verhuisd en ook telefonisch niet te bereiken. Wij zijn al ruim 6 jaar gescheiden en er is een convenant met daarin de omgang opgesteld. Op een rechtszitting om KA en niet over omgang, die hij overigens verloren heeft, uitte ik mijn frustratie ivm de gebrekkige omgang van hem naar onze zoon toe. Hij kwam met slap excuusjes. Wat dus tot gevolg had dat de rechter sprak over een viergesprek of mediation. Ik heb uiteindelijk met tegenzin toegestemd in een viergesprek omdat ik weet dat het toch niets uithaald. Maar ik wil dit helemaal niet? Dit kost ook veel geld en ik krijg geen toevoeging omdat ik samen woon en net boven de max zit en mijn ex wel, die zit met een vet salaris in de wsnp, na betaling van KA houdt hij nog een VTLB van 1800 euro over voor zich alleen. Daar komt bij, hij is degene die zich niet aan afspraken houdt steeds vaker afbeld om zijn zoon te komen halen en als hij gaat is het maar een paar uurtjes op een zaterdag één keer in de maand.Ik heb hem daar al zo vaak op aangesproken en hij belooft beterschap maar dat gebeurt gewoon niet. En ik ben dus bang dat dit gesprek dit ook tot gevolg hebt. Ik weet het gewoon zeker dat er niets uitkomt. Ja zeggen en beloven maar uiteindelijk niets er mee doen en ik een paar honderd euro lichter voor niks. Weggegooid geld dus. Ik zeg dit gesprek dus af.Weet jij of dat kan? Kan ik verplicht worden tot zo'n gesprek? Vergeet niet, de rechtszaak ging om KA die hij op nihil gesteld wilde krijgen wat dus niet is gelukt. En niet hier over, dit kwam tot sprake omdat ik mijn frustratie uitte.

Alvast bedankt.

• Moeder van 2.2

Mijn man word echt ontzettend goed geïnformeerd over t wel en wee van zijn tweeling! Idd, dat was sarcasme!

Het is dat ze bijna 7 jaar zijn en ze zelf nog wat kunnen vertellen, en dat ik overblijfkracht ben op hun school…op die manier krijgen we toch nog een beetje info mee. Maar door zijn hex word hij alleen gebeld of gesmst als de centen te laat zijn. Laatst kregen we het rapport van mijn stiefzoon mee…we waren verdomme helemaal verbaast dat we informatie meekregen! Gekker moet t toch niet worden!

Mijn ex man word echt goed geïnformeerd. Tijdens de koffie wanneer hij de kinderen thuis brengt bespreken we van alles over de kinderen. Hij en mijn man kunnen ontzettend goed door 1 deur met elkaar, wat ervoor zorgt dat mijn ex man zijn kinderen ook met een gerust gevoel laat opvoeden door mijn man en mij. Hij haalt ze zo vaak als hij kan van school,gaat mee op schoolreisjes enzv.Het is eigenlijk allemaal zo ongelofelijk simpel……

Wij wilde samen kinderen, daar hebben we echt wel ons best voor gedaan en gelukkig hebben we ze. Wij wilde van elkaar scheiden..,maar let wel VAN ELKAAR. Wij blijven altijd samen hun ouders, en ze kunnen op ons allebei rekenen. Leuker nog, ze kunnen nu op 4 ouders rekenen, en dat zorgt ervoor dat ze zich veilig, geborgen en geliefd voelen.

Wat is er nou leuker dan dat je als kind zowel met mama als met papa over je schoolreisje kan praten.

Neeee, de tweeling moet tijdens de avondvierdaagse doen alsof ze ons niet zien lopen, tijdens het binnenhalen worden ze snel weg gehaald zodat ze papa niet zien, en dan perongeluk zie je ze lopen en moet je als een crimineel achter je eigen kids aan met een snoepzakje. En dan in het weekend, tja…dan durven ze er niet eens wat over te zeggen.

Ik krijg wat van die tochtige koeien die zichzelf goede moeders noemen over de rug van hun kinderen (sorry dames, maar in het algemeen zijn het vrouwen die krengen worden, wat niet wegneemt dat mannen ook er wat van kunnen) In mijn ogen zullen dat altijd moeders blijven, maar worden ze nooit een mama

• popeyes

Is het 1 niet het gevolg van het ander?

Ik vraag me oprecht af of Been There zijn ex ook Hex zou noemen als hij net als GJvdZ goed geinformeerd zou worden.

Het kan uiteraard ook zo zijn dan Been There vanaf het begin zijn Ex Hex noemt en dat de ex/Hex daarom Been There niet informeert.

Het beroemde kip/ei verhaal. :)