Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kinderalimentatie

• Been There

Als vader niet betaald kan je binnen een dag een deurwaarder op hem af sturen en heb je je geld erg snel.

Als moeder de kinderen niet wil geven, dan moet vader een erg dure en lange procedure in en dan is het niet eens zeker dat hij ze wel gaat zien.

• Wil

IN UK werkt het dus niet zo!

• .

En als de kinderen niet naar papa willen hoe zien jullie dat dan weer??

Moet het kind dan een boete betalen aan de vader ???

Nee geen slechte invloeden van de moeder alleen een nieuwe relatie die ze niet zien zitten

• Wil

Er loopt bij mij een vader rond die totaal geen contact wil en daardoor kinderen die ook geen contact meer willen…Idd teveel haken en ogen aan het koppelen van KA aan omgang

• Been There

Dat zal allemaal best zo zijn, maar we kunnen de zaken dan moeilijk maar gewoon voor het gemak in moeders voordeel laten.Tuurlijk zullen er haken en ogen zijn maar daar moet je dan uitzonderingen voor krijgen. Zaken maar laten zoals ze zijn puur omdat het lastig is ze te veranderen is natuurlijk helemaal wat vreemd.

Doordat de regels nu zijn zoals ze zijn worden er erg veel vaders benadeeld en dat kan toch niet de bedoeling zijn.

• Erna

Er worden ook moeders benadeelt en dat zul je altijd houden. Juist doordat er regels zijn heeft mijn dochter geleden omdat vader niets wilde.

Het feit is gewoon dat een ouder, welke dan ook, eens moet beseffen dat het hun eigen kinderen zijn en of je nu wel of niet als ouder bij elkaar blijft. De kindeen hebben er niet om gevraagd. Het word gewoon tijd dat diegene aangepakt wordt die op welke manier misbruik maakt van de kinderen door of niet te betalen of ze weghoud van een anderre ouder PUNT

• Been There

Ik ben het helemaalmet je eens Erna, maar ze moeten dat eens per wet gaan regelen.

• Anne-Mieke

Daar sluit ik me bij aan.