Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik ben kind van gescheiden ouders

• jose

Leon heb jij door de scheiding soms aandacht tekort gekregen.

Als je geen andere kijk op het leven gaat krijgen word het een lang en treurig leven voor je

Ik wens je het beste maar vrees het ergste

Sommige mensen zijn ook nu eenmaal negatief geboren en ik vrees als jou echt een keer iets overkomt dat je dat helemaal niet aankan, echt er zijn ergere dingen op de wereld dan gescheiden ouders

• Leon

Nee aandacht te kort niet, en luister ff.

Jij weet totaal niet wie ik ben met je ik wens je het beste maar vrees het ergste.

Hoevaak moet ik nog zeggen dat het mij wel goed is en wat nog niet goed is gaat goed komen, jullie denken hier dat ik zielig hoopje ben ofwat???

HAHAHAHAHA

Nee dus, MAAR beste mensen dit is toch DE plek om over echtscheidingen te praten over echtscheidingen, kunnen jullie niet tegen kritiek ofzo?????

• Anne-Mieke

Leon, je schreef zelf; ‘reacties zijn meer dan welkom’. Dus dan kun je ook negatieve reacties verwachten.

Natuurlijk gaat het goed komen, maar blijkbaar zit je toch wel met e.e.a. in je maag want anders had je hier niet om reacties gevraagd.

Ik wens je verder het allerbeste voor de toekomst. Laat het verleden los en maak er wat van!

• Leon

Dat doe ik ook, maar op enkele punten speelt het verleden door in het heden en daar baal ik van. Vind dat mijn ouders mijn leven toch aangrijpend in negatieve zin hebben veranderd. Ik bedoel aan mij stelden ze ook altijd hoge eisen en kreeg altijd het verwijt dat ik het niet goed doe enz.

Ik vind gewoon dat die mensen helemaal niks van mij kunnen eisen. Want ik kon er ook niet van op aan dat ze mijn een uberhaupt een basis konden bieden.

Mijn respect voor mijn ouders is toen( in de tijd van de scheiding) verdwenen.