Hoelang is het geleden?
Bij mij nu een half jaartje en ik ben zo anders gaan leven dat ik uiteindelijk veel sterker en gelukkiger ben.
We waren zeker niet dolgelukkig meer met elkaar, maar voornamelijk ik was compleet opgebrand, merk ik nu pas, ik was het me niet eens bewust.
Ik heb 1 dag gejankt en ben het hele huis gaan ruimen en poetsen, alles van hem eruit gegooit (zalig wat een ruimte weer:D)
Ik kreeg goede vrienden die er gewoon zijn voor me, dag en nacht als het moet, we zien elkaar vrij veel, de kids en ik bloeien op.
ben 15 kilo afgevallen, niet uit frustratie of verdriet (wel de eerste dagen), maar ik heb nu geen ongeremde vreetbuien meer.
Geniet er dagelijks van dat ie niet meer alle energie uit me leegzuigt en dat depri geslof in huis.
Maar goed, ook ik moest vechten tegen het beeld van hun samen, ik werd er in het begin woest om, nu niet meer, ze doen maar en offie gelukkig is? zal me een zorg zijn, maar het mag van mij ook, het doet me gewoon niets meer nadat ik besefte dat ie me een dienst bewees door zo ineens de deur uit te lopen richting volgend bed.
Nu kan ik door met m'n leven en jij nu ook, zet er een punt achter, de kids weten hoe hij is en moeten zelf hun keus maken. tis toch hun pa of hij liegt of niet, aan hun of ze dat willen accepteren toch?
loslaten is het sleutelwoord en kijk naar wat je met je leven wil doen in de toekomst.
vandaag zijn de kids bij pa, straks een flink stuk met de hond wandelen, vanavond ga ik werken, de dag is dan ook zo om;)
geniet van wat je wèl hebt meid!