Beste Mar,
Zou ik mogen vragen wat de naam van jouw website is? (ook al mag je geen reclame maken.. ik kan de button achter je naam niet vinden).
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHoi Karin!
En heb je al iets gevonden? Ik ben heel nieuwsgierig naar je ervaring.
Ik ben zo goed als gescheiden, wat helaas een lang proces is geworden, omdat mijn vrouw dan weer wel van me houdt, dan weer niet, dan gelukkig is en dan weer niet en dat gaat zelfs nu nog door. En alles ligt aan mij of zoiets. Ondertussen weet ik wel beter, maar er is toch wel relationeel een en ander misgegaan waar ik van wil leren.
Hallo allemaal,
Ook ben een gescheiden moeder van twee en ben al geruime tijd op zoek naar praatgroepen.
Spijtig genoeg zijn die in mijn buurt niet te vinden.
Ik heb echt nood aan gesprek met “gelijkgestemden”. Ik kan wel praten met mijn ouders, zus en vrienden
maar zijn zijn niet gescheiden dus begrijpen zij mij ook niet echt. Ze hebben dan al snel de neiging om te
zeggen: “Trek het je niet aan” of “Zet je er toch over”. Maar zo simpel is het niet.
Pas op, begrijp mij niet verkeerd, ik ben blij dat ik gescheiden ben. Mijn huwelijk was een ramp en de
scheiding voelde als een bevrijding. Maar nu, 3 jaar later, heb ik het gevoel dat ik ter plaatse blijf trappelen
terwijl mijn ex een nieuwe relatie heeft en het zich niet kan laten om mij steeds met mijn neus op de feiten te
drukken. Ik zou mij daar graag “boven stellen” maar het lukt niet.
Is er iemand die mij wat raad kan geven want het begint mijn leven steeds meer en meer te beheersen.
Groetjes
Hallo,
We zijn een samengesteld gezin met een ex-echtgenote die werkelijk absurd is.
Ze is absoluut niet bereidt om ook maar enig overleg te plegen (over wat dan ook). Ze heeft de “ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken” mentaliteit en ze gebruikt haar kinderen om haar zin door te drijven. Te pas en te onpas worden ze ingezet en kan ze haar gelijk niet halen dan wordt ze nog furieuser en worden de kinderen nog meer gehersenspoeld!
Weet iemand of er ook een praatgroep o.i.d is over zulke situatie's. Dit gaat nl helemaal uit de hand lopen. We staan zo met de rug voor de muur en het enige wat wij kunnen is heel diep buigen en ons aan al haar wensen overleveren.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?