Hallo, 3 weken geleden vertelde mijn man dat het over was na bijna 9 jaar, dat hij al maanden een ander had. Mijn wereld stortte helemaal in, mijn maatje, mijn steun en toeverlaat, mijn rots in de branding, de liefde van mijn leven, ik ben hem kwijt. Mijn kinderen hebben al jaren geen contact met hun biologische vader, ze hebben ruim 8 jaar mijn man als hun vader gezien, gebruiken (niet officieel) zijn (onze) achternaam. Ik kan het geen moment uit mijn hoofd zetten, de gedachte dat hij nu bij een ander is. Ik heb dit alles totaal niet aan zien komen, er waren wel spanningen maar waren bezig met grote plannen waardoor de spanningen opgelost zouden zijn.Ik dacht dat we gelukkig waren met elkaar, hij heeft al maanden mij gewoon doen geloven dat we aan ons toekomst bouwde, leek nog steeds erg gek op mij te zijn maar dit alles was schijn, een toneelstuk. Ik voel me erg alleen, heb steun van mijn ouders en zus maar die voelen niet wat ik voel, die zijn boos op hem voor wat hij ons aandoet (het treft niet alleen mij maar ook mijn kinderen, hoelang zal hij er voor de kinderen zijn. Ze zijn niet echt van hem en hij start een nieuw leven met een ander. Hoelang gaat dat goed, zit zijn nieuwe vriendin over een paar maanden nog op zijn niet biologische kinderen te wachten? Als je van iemand houdt dan kan je ook gaan houden van zijn/haar kind maar als dat kind niet biologisch van hem/haar is en dus ook niet de gene van hem/haar heeft, lijkt dat me erg moeilijk. Het gaat niet helemaal probleemloos met mijn kinderen en daarom is het nog moeilijker voor mij. Ik heb hem niet meer om tegen aan te leunen, om mijn verhaal kwijt te kunnen, om samen naar een oplossingen te zoeken. Ik moet het verder alleen gaan doen, ervaringen opdoen van anderen zal mij misschien kunnen steunen, mensen die dit niet hebben meegemaakt kunnen niet voelen wat ik doormaak, hebben zelf hun leven en dat wil ik niet belasten maar weet niet of ik dit wel allemaal alleen aan kan. Ook het feit dat ik maanden belazerd ben maakt het moeilijk, kan ik ooit weer iemand vertrouwen?