Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

praatgroep

• debora

hallo nancy,

ik lees jouw verhaal op deze site en ik zit in het zelfde schuitje. een zoon van 19 en en dochter van 16. ik soms ook zo ontredderd, dat ik niet meer weet wat te doen. ik weet soms niet meer wie ik moet bellen om te praten of langs te gaan en dan zit ik daar maar in mn uppie. heel naar vind ik dat. hoe zit dat met jou? red jij je een beetje en wat doe je er aan? ik loop nu bij een psycholoog, maar ik weet niet of dat iets uitricht. probeer van alles op te pikken, maar blijf me zo alleen voelen. eerst was ik een sterke vrouw en nu voel ik me waardeloos.

mail je me terug misschien?

warme groet debora

• Debora

Hallo Annabel,

Mij is precies hetzelfde overkomen, maar dan afgelopen juni 2010. Ineens wist mijn man niet meer wat hij wilde en ging op zichzelf wonen. We zijn nog in relatietherapie geweest, maar ik merkte al snel dat hij het alleen maar deed omdat het van hem verwacht werd.

Ik voel me net zo lamgeslagen als jij en weet soms geen raad meer. Zou je met mij willen mailen? Zou ik heel fijn vinden. Samen sta je toch sterker.

Warme groet Debora

• jack

Hoi wie wil met me mailen?

Na 25 jaar opeens klaboem en daar zitten we midden in een crisis.

Heb veel onbegrip voel me verslagen en weet het even niet meer.

Wie wil ook mailen hierover?

jcktrommel@gmail.com

• arnold

ik ben eigenlijk naar net hetzelfde op zoek, dus indien je iets meer weet, mag je me altijd contacteren.dank bij voorbaat.

• arnold

laat maar komen, ik ben ook gescheiden, en mis mijn zoontje heel erg…

• Kaatje

Hoe moet je verder als je in een moeilijk huwelijk zit… Ik sta met mijn rug tegen de muur… Wie wil hierover mailen??

• jck

kaatje mail me maar gerust.

jack jcktrommel@gmail.com

• Remy

Mail me maar gerust. Dan kunnen we of mailen .. of via een instant messenger praten.

Gambitfl@hotmail.com

• kaatje

dag zit in een moeilijk leven we zijn gescheiden van tafel en bed al 15 jaar gaat hij vreemd heeft geen vaste relatie en daarom was er nog altijd hoop .Nu heb ik de hoop en het verlangen naar weer een intense samenleving opgegeven .Scheiden is moeilijk en wil ik eigelijk ook niet vanwege de kinderen maar het is zo moeilijk om samen te leven met een man die je eigelijk graag ziet ,ik voel me zo alleen en ook soms dom waarom neem ik geen beslissing .Ben ik alleen of is er nog iemand in zo n situatie graag zou ik daaroven willen praten .Je kan me mailen op kaat1@live.be

• a

Ik weet wat je bedoelt,dit komt mij erg bekent voor??;)