jm Sommige situaties ( lees instanties) staan erop dat je KA int…………………Of je als moeder nu wel of niet wilt……..
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk betaal kinderalimentatie, netjes elke maand, nooit in gebreke gebleven..
Nu woont mijn zoon al 10 weken bij mij, en gaat mijn ex ervan uit dat de opvoeding nu voor mijn rekening is..
Ik zeg dan prima, maar dan hou ik mijn alimentatie in, en berbruik het daadwerkelijk voor mijn zoon's kost en inwoning, lijkt mij niet meer dan normaal… of ben ik nou gek ???
@jc
als hij straks toch de helft van de tijd de kinderen bij hem heeft dan is het toch de gewoonste zaak van de wereld dat jij straks minder of niks meer gaat krijgen.
wij gaan ook co-ouderschap doen en ik betaal straks ook geen allimitatie en krijg dan ook nog de helft van de kinderbijslag.
lijkt me toch logisch.
Hallo.
Mijn ex dreigt de alimentatie in te houden als ik de kinderen geen kleding mee geef. Dan gaat hij kleding kopen en ik krijg de bon.
Ook mogen de kinderen niet mee naar de doop van hun nichtje. Want het is zijn weekend. Heb hem verschillende voorstellen gedaan.
Nu dreigt hij dat als ik ze niet kom brengen hij de kinderen komt halen met de politie.
Groet M.
Misschien wordt er wel teveel alimentatie gevraagd, dat het gewoon weg niet te betalen is!
Ik ken een aantal van die “gevallen” , naar de rechter voor een herziening kost ook heel veel geld, dat is er dan meestal ook niet.
Dus staat men met de rug tegen de muur, en dan krijg je een incasso op je dak, lekker is dat!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?