Er is een doelgroep vrouwen die door het rechtssysteem in Nederland gestimuleerd worden om zich op een bepaalde manier te gedragen na een scheiding. Ik heb dat een beetje onderzocht voor me eigen en gemerkt dat alle scenario's het zelfde zijn ( of bijna ) Eerst zijn ze leuk lief en aardig maar als de kinderen geboren zijn verranderen zij. De kinderen zijn alles en de man word bijna genegeerd hoe die zijn best ook doet. Dan is het in ene een broer zus relatie en word er om het hardst geroepen dat ze zo niet willen doorgaan en scheiden willen. Zijn ze uiteindelijk dan maar gescheiden dan is de man de grote boeman en word alles uit de kast gehaald om die man het leven zo zuur mogelijk te maken. En dat uit zich bv vaak in bovenstaande akties, en andere manieren om de man maar te treiteren.Het word nog erger ¨^ PA,KA;omgangsregeling^ |als de man weer een relatie krijgt. Ik noem ze dan ook `doelgroepvrouwen` Die groep reageert bijna altijd op zo´n soort manier en je zou het bijna een syndroom noemen en een naam geven, En het rechtssysteem in Nederland helpt deze dames. Gelukkig zijn ze echt niet allemaal zo maar stel dat alle scheidingen prima zouden verlopen zonder die toestanden van de doelgroepvrouwen dan valt daar natuurlijk geen cent mee te verdienen door de heren advocaten en rechters. En als je dan nagaat dat tegenwoordig 1 op de 3 bijna 2 huwelijken stranden. pfffft.