Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kromme wetgeving

• Anne-Mieke

Ik suggereer helemáál niet dat mannen onder hun zorgplicht proberen uit te komen op de manier zoals jij je dat voorstelt! Hoe kóm je erbij? Ik heb gezegd dat uit onderzoek is gebleken dat een heel groot percentage alimentatiegerechtigden niet de alimentatie krijgen waar ze recht op hebben. Daarbij gaat het dus hooguit over de financiële zorgplicht van mannen en dat is iets heel anders dan wat jij er nu van maakt.

En m.b.t. de verdere zorgplicht: Wat mij betreft mag voor álle gescheiden ouders co-ouderschap verplicht gesteld worden!

• Anne-Mieke

Toen onze oudste dochter nog bij mijn ex woonde en niet overweg bleek te kunnen met zijn nieuwe partner en háár dochters stelde zijn partner hem voor de keus; ‘óf je dochter eruit, óf ik’. Hij koos voor zijn nieuwe partner en zette dus zijn dochter op straat.

Je kunt wel zeggen dat de verantwoording bij vader ligt, maar als je nieuwe partner je voor zó'n dilemma stelt, dan is dat toch óók niet goed te praten.

• Anne-Mieke

Geen van mijn buurvrouwen heet Ellen, maar mijn deur staat voor iedereen open hoor :)

• Ellen00

Nou dan zijn we het toch ergens over eens. Wat mij betreft moet inderdaad co-ouderschap verplicht gesteld worden.

• Anne-Mieke

Koffie? :)

• Been There

Morgen een wet aannemen dat advocaten nog maar max. €1500 mogen declareren in een scheidingszaak. Declaratie mag pas aan client opgestuurd worden als de scheiding rond is.

Zal je zien hoe weinig strijd er zal overblijven!!!

Been There

• Anne-Mieke

Ik ben vóór :)

• Been There

Laten we een beweging starten ;)

Het is toch eigenlijk te zot voor woorden dat er nu kantoren zijn die grof geld verdienen aan deze misstanden!!!!

Het heeft mij erg erg veel geld gekost om mijn zoontje te redden van zijn wraaklustige moeder…………………..

Been There

• ano

Ik kan geen herziening aan vragen omdat mijn ex dreigt dat hij net zo lang in beroep gaat tot ik het financieel opgeef

Ben dus voor vind dit soort dingen ook niet kunnen

• Ellen00

whatever…..geef je adres maar