Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

jullie reactie s.

• Ad

Ik had ook aan mn ex voorgesteld om te bljven tot de kinderen op zichzelf konden. Ze wilde niet. Ik waardeerde haar wel als moeder maar verder was de liefde over

Een tijdje later kreeg ze een vriend en is door eenhel gegaan, waarbij het einde nu stukje bij beetje in beeld komt. Had ze mijn voorstel wel aangenomen, dan zat ze nu niet met een derde kind, had ze geen problemen met geld, had ze nog in een moooi huis gezeten, niet 2 keer hoeven verhuizen (heen en terug) en waren de kinderen gelukkiger geweest zonder een autistische stiefvader

• vonnie van rijn

ik heb al eens gevochten maar ja hij vergeet ook snel last van zijn korte geheugen.

• vonnie van rijn

meneer heeft al de hele dag gewerkt en ja dat is waar maar ik ook , ook al werk ik geen 38 uur voor een baas maar 24 maar ik doe voor de rest alles thuis 2 x per week moet hij de kids in bed doen en 1 x per week de container aan de weg zeten en zijn eigen brood voor de volgende dag maken voor de rest doe ik alles van de administratie , verjaardagen niet vergeten boodschappen kids naar school van school van vriendjes halen en of brengen wassen strijken huis doen enz nez enz . en hij is moe hahahahaha hij is 39 ik 45 .

• vonnie van rijn

lijkt wel of wij met de zelfde persoonlijkheid zijn getrouwd (GEWEEST)

die van mij kon zo goed luisteren toen ik hem ontmoeten 12 jaar geleden , de erste jaren waren echt wel gezellig hoor tot de kids kwammen 9 jaar geleden bij hem zijn dat ze alles ik ben er niet meer en mijn andere 2 kids 18 en 20 zijn er ook niet.hij knuffelt met ze en kroelt heerlijk deed ie 9 jaar geleden ook met mij .

maar aan de andere kant als we met 1 kind minder aan tafel zitten merkt hij dat later pas op , o waar is die ?

hahahahahaha we zitten al 15 min. aan tafel.hij weet eigenlijk niets van ze niet wat ze wel of niet lusten met eten niet wie hun echte vriendjes zijn nee hij weet weinig van hun.

en zo is het ook met mij ik werk al 4 jaar 2 avonden in de week altijd de zelfde maar hij weet het nog niet , ik weet toch ook dat hij maandag om 7 uur begint . ik vind het ongeintreseerd! ps had ik al verteld dat hij niet weet wanneer ik jarig ben ,,,,,,

word dit jaar voor de 45 ste keer op de zelfde datum hahahahaha. maar goed eerst ff leker er tussen uit een weekje rhodos en daarna toch maar een therapeutje zoeken nee ik laat hem zoeken kijken of hij het snapt want volgens mij snapt hij nog steeds niet wat er aan de hand is in ons huwlijk

• Anoniem

Mijne is dit jaar 38 geworden , en die sliep ook na het eten.

Zegt dus niks over leeftijd blijkbaar haha

Ik vind het heel sneu voor zijn kinderen want die worden zelden gehaald. En dat is erg, want zo`n kind voelt zich in de steek gelaten, en nu extra want papa haalt ze niet, en dus denken ze,: “dan zal papa me wel niet lief genoeg vinden.”

En waarschijnlijk is dat ook zo.. zielig toch?

• ER

PFFFF wat een sneue huilverhalen zeg.

Ik woon nu meer dan een jaar alleen, heb een baan van 40+ uur per week en de gedeeltelijke zorg over een zoontje.

Ik doe alle huishoudelijke taken zelf en alles wat hoort bij een gewoon huishouden.

Geen probleem, het is een kwestie van plannen en soms iets eerder opstaan dan je eigenlijk zou willen.

Dus als je als vrouw 24 uur werkt dan hou je in mijn ogen plenty tijd over voor al die ander taken.

En als je man dingen vergeet, geen puf heeft in “gezellige” dingen enz enz.

Dan zou daar ook wel eens een andere reden achter zitten die hij zelf niet weet.

Er zijn zat mensen die rondlopen met een depressie die dat zelf niet weten of met een ander soort (lichamelijke) aandoening, waarbij dit soort sympyhomen horen.

Maar goed blijkbaar hoort het bij het vrouw zijn om te zeuren over je man en blind te zijn voor je eigen tekortkomingen.

• Anoniem

Hoor wie het zegt.. je zeurt niet maar intussen doe je het toch maar even.

• Tina

Gedeeltenlijke zirg en 4 jaar pfff

Probeer eens wat oudere kinderen die echt geld kosten en dan de volledige zorg

• ER

Ik zeur niet ik reageer slecht op huilverhalen.Anoniem schreef:

>

> Hoor wie het zegt.. je zeurt niet maar intussen doe je het

> toch maar even.

• ER

Oudere kinderen zijn zelfstandiger en kunnen al veel dingen zelf doen.

Dat ze geld kosten wist je van te voren en met die gratis schoolboeken scheelt dat al weer een beetje.

Kom op dames niet zielig doen over zaken die je al jaren van te voren kon weten.