lijkt wel of wij met de zelfde persoonlijkheid zijn getrouwd (GEWEEST)
die van mij kon zo goed luisteren toen ik hem ontmoeten 12 jaar geleden , de erste jaren waren echt wel gezellig hoor tot de kids kwammen 9 jaar geleden bij hem zijn dat ze alles ik ben er niet meer en mijn andere 2 kids 18 en 20 zijn er ook niet.hij knuffelt met ze en kroelt heerlijk deed ie 9 jaar geleden ook met mij .
maar aan de andere kant als we met 1 kind minder aan tafel zitten merkt hij dat later pas op , o waar is die ?
hahahahahaha we zitten al 15 min. aan tafel.hij weet eigenlijk niets van ze niet wat ze wel of niet lusten met eten niet wie hun echte vriendjes zijn nee hij weet weinig van hun.
en zo is het ook met mij ik werk al 4 jaar 2 avonden in de week altijd de zelfde maar hij weet het nog niet , ik weet toch ook dat hij maandag om 7 uur begint . ik vind het ongeintreseerd! ps had ik al verteld dat hij niet weet wanneer ik jarig ben ,,,,,,
word dit jaar voor de 45 ste keer op de zelfde datum hahahahaha. maar goed eerst ff leker er tussen uit een weekje rhodos en daarna toch maar een therapeutje zoeken nee ik laat hem zoeken kijken of hij het snapt want volgens mij snapt hij nog steeds niet wat er aan de hand is in ons huwlijk