Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

praatgroep

• Danielle

Linda Schreef:

——————————————————-

> Hoi,

>

> Ja ook ik ben opzoek naar een praatgroep. Ernstig

> behoefte om te praten met lotgenoten van bedrog in

> het huwelijk.

> Maarja raar dat dit nog niet bestaat, helaas. Ik

> blijf een beetje hangen in verdriet en woede.

> Groetjes linda

Even bij Mar onderaan haar posten kijken ;)

• Mar

Zoals Daniëlle al schreef, kan je eens kijken of je jouw verhaal wilt delen op www.praatmee-online.nl

• helena

ik zit in het zelfde ook gescheiden, mijn man verliefd geworden, eerst op een nu op de vrouw van mijn broer

mijn leven is helemaal kapot zoek ook een praatgroep net als jouw, lieve groet helena

• hannie

ja ook ik ziet in de shit, man verlieft na 24 jaar voel me in de steek gelaten en kan het in mijn hooft niet rustig krijgen

zou ook zo graag met lotgenoten willen praten, ik ben aan het googlen maar kan het niet vinden,

ik ben hier achtergebleven met 3 puberende kinderen en hij is weg.

• nancy

hannie Schreef:

——————————————————-

> ja ook ik ziet in de shit, man verlieft na 24 jaar

> voel me in de steek gelaten en kan het in mijn

> hooft niet rustig krijgen

> zou ook zo graag met lotgenoten willen praten, ik

> ben aan het googlen maar kan het niet vinden,

> ik ben hier achtergebleven met 3 puberende

> kinderen en hij is weg.

• nancy

Hoi hannie,

ik ben ook aan het zoeken naar een praatgroep ik zit ook in de ellende mijn man verlaat me na 28 jaar en ik heb ook 3 puberende kinderen. Ik zit in een zwart gat kan het niet begrijpen en voel me zeer ellendig! Ik zou het erg leuk vinden om in contatt te komen met iemand die hetzelfde meemaakt want je familie steunt je wel maar ze kunnen het gevoel niet zelf voelen hoe het is. Ook kan je in een praatgroep over alles praten wat op de af komt en hoe je ermee om moet gaan en tips waar je op moet letten.

Nancy

• peet

ik zit in hetzelfde schuitje man verliefd geworden op de vrouw van mijn broer

dus nu zitten wij beide met de gebakken peren.

mijn kinderen 15 en 16 jaar snappen er ook helemaal niets van

want nu is tante ineens stiefmama en neefjes worden stiefbroertjes

hoe ga je daar mee om.

• annabel

Ook behoefte om te praten.

Mijn man wil de ene dag weg, de andere niet en zo gaat dat nu al een poosje. Niks met bedrog etc, maar je snapt dat ik me behoorlijk ellendig voel na bijna 25 jaar huwelijk. We hebben nog 1 kind thuiswonend.

Normaal heb ik zelfvertrouwen voor 10, maar nu ben ik volslagen lamgeslagen. Dat dit op een scheiding uit draait is voor mij zeker, want ik kan deze twijfel niet aan. Ik weet alleen niet waar ik beginnen moet. Voel me ontredderd.

• Jenny

Ja ik zit in een echtscheiding.Mijn man is vreemd gegaan.Ik heb het erg moeilijk..Ik heb geen vertrouwen meer in mensen.Ik voel me machteloos.

• gert-jan

Hallo,

Ik ben net bekent met het feit dat mij vrouw van mij wil scheiden omdat ze niet meer van me houdt. Dit kwam als een donderslag bij een redelijk heldere hemel. Niet dat alles soepel liep maar om de stekker er uit te trekken is weer een ander nverhaal